spridda tankar lite sådär liksom jaaaaaaaaaoooooooooooo

Sitter just och trycker i mig mitt rinnande bajs (kaffe) och undrar varför jag envisas med att dricka det. Fast egentligen vet jag ju svaret, jag vill vara classy, sofistikerad. Men grejen med mig är att jag bara är sofistikerad när jag är hemma, ensam i mitt mörka hus. För jag skulle liksom aldrig komma på tanken att beställa kaffe på café eller så, nej nej, då är det chailatte med extra socker som gäller. När jag är bland folk är jag liksom............. inte sofistikerad helt enkelt.

I alla fall, det jag skulle komma till... gymnasieval! Eftersom alla andra skriver om det ser jag ingen anledning till att jag inte skulle haka på trenden, så trendig som jag är. Jag har faktiskt börjat vidga mina vyer lite....... vilket är nödvändigt för lilla mig. Jag är riktigt taggad på stockholms estetiska!!!!!!!!!!!! Det ligger på Liljeholmen och verkar liksom najs!!!!!!!!! Och det borde inte vara lika svårt att komma in där som på Södra tycker jag. Så vi kör på det. YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0