hungersnöd

Hohohohoooooo, sitter hemma i mitt omtalade kök och har lite allmänt tråkigt. Men snart kommer Pattan, och då blir det livat!!!!!!!!!!!!(?)
Idag har jag gråtit för att jag inte får sjunga på operan, men vadå, varför skulle jag? Jag är ju inte direkt Daniels FAVORIT om man säger så. Men whatever, life goes on som det heter!
Jag är hungrig. Inte så konstigt kanske, eftersom mitt kylskåp innehåller en tom naturell yoghurtförpackning, mögligt äppelmos, tre citroner, baconost (vem fan köper BACONOST!??!), en rutten sallad från andra världskriget och lite annat skit. Så nu står jag inför ett val - förbli hungrig och dö, eller en allt-i-allo-soppa på innehållet i mitt kylskåp. Hmmm, båda alternativen låter ju otroligt frestande måste jag säga........ Jag skulle ju kunna vänta på att min mamma kommer hem från affären med massa gooood mat och godis, vilket hon borde göra om ca 15 minuter. Men tänk om jag hinner dö och missa den goda soppan?????? Fortsättning följer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0