helt osammanhängande bara

Jag vaknade upp i morse av panik över mitt bildbetyg. Jag måste lägga av nu seriöst. Jag är även så förkyld att jag inte kan andas och tvingas nog dessvärre ställa in i alla fall hälften av dagens planer. Men ikväll blir det sleepover hos Ebba i alla fall, myyyyyyyyyyyyyyyyyssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
Jag sitter just nu och lyssnar på Kyrie som vi sjöng i Italien när vi var där med klassen. Vi är så låga att vi slår i golvet tyvärr, men man får alltid en liten nostalgitrip när man lyssnar på de där klippen. Åh, Italien. Fan vad bra det var.

Kommentarer
Postat av: Blaaaaablaaaaablanca

MMMMMM

2009-12-23 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0