håre

Mitt hår har nog aldrig varit såhär fett...... Det ser ut som att någon har tvingat mig att balansera på kanten av ett paket Bregott, och helt plötsligt sagt "bu!!!" och jag har tittat mig om för att se var det kom ifrån, och detta har resulterat i att jag ramlat i och liksom varit där ett tag innan jag lyckats kränga mig upp på kanten igen. Så ser mitt hår ut nu alltså. Och nu står jag inför ett såntdär svårt val igen:
antingen åker jag med pappa och handlar och köper balsam som vi som vanligt INTE HAR HEMMA. Risken är att någon ser mig och kallar mig fetto för resten av livet...
ELLER?!?!?
Så duschar jag innan vi handlar UTAN balsam, och får stå ut i två dagar med att få allergiska reaktioner varje gång jag nuddar håret för att det är så torrt.....
Åh, varför gör Gud det så svårt för mig? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så säger du bara åt din pappa att handla balsam och duschar när han kommer hem. Svårare än så var det väl inte(?)

2009-12-06 @ 15:45:38
Postat av: Johanna Frostling

Joooo för pappa ska handla åt MIG och då vill han att jag ska följa med :)

2009-12-06 @ 15:51:37
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, då vette fan.. det är nog kört för dig tyvärr :/

2009-12-06 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0