en garnbäbis

38 minuter senare och varken mamma eller Patten har kommit än..... Hm. Har de dött? Patricia kan inte hålla löften, hon är en SVIKARE!!! Men hon funkar ändå. Soppan står på plattan och snart kommer den koka över (=skitblandning i hela köket=skäll från mami=ännu mer städning). MEN!!!! Jag har varit sååååå duktig! Jag har gjort en utvärdering av min halsduk!!!!!! Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, det hänger trådar överallt och ser allmänt utvecklingsstörd ut. Men det låtsas jag inte om, Gunlis ska få tro att det är meningen!!! Typ såhär: 

Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Om jag skulle göra om den skulle jag ha lämnat lite längre garnlängder i ändarna så att jag kunde sticka in dem på ett lite snyggare sätt. Men det sättet jag gjorde på nu (trädde in garnet mellan maskorna för att det skulle fästa) fungerade också bra. Det var väldigt roligt att sticka den här halsduken. Jag jobbade hela lektionerna, men även mycket hemma, för att få den färdig.

Ungefär så. Nu får jag nog MVG ska ni se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEESSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0