ÅH HERREGUD VAD INGEN KOMMER LÄSA DET HÄR.

Detta skriver jag efter att jag har svarat på frågorna. Jag håller på att ta livet av mig och det kommer du också göra om du läser alla. Så gör inte det är du snäll. Listan är tagen från min vän Emma.



a1. Har du ett par rosa string? Jaaa, med leopardmönster. Hihi!
2. Vem var den senaste du pussade? - Myres hund Jagger
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 2. Min pappas förra och min pianolärares.
4. Gillar du nån nu? Jag gillar mig själv. Och lite andra kanske.
5. Vad gjorde du inatt? - Sov i en säng tillsammans med My och gav henne lite av mina hemtrevliga djur som bor i mitt hår.
6. Och i förrgår natt? - Sov ENSAM i min säng, sviken och övergiven.
7. Vad gör du innan du ska sova? - Det skulle ni allt gärna vilja veta va...?
8. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja, lite för mycket kanske...
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja, det hade jag lätt! Och dom hade skämtat om det och det skulle vara ganska kul egentligen....... hm........ 
10. Har du varit gravid? - Det måste ha varit en väldigt liten bäbis i sånna fall.
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - För det första så har jag ingen pojkvän och för det andra skulle jag bli så glad att jag inte skulle kunna sluta skratta tror jag.
12. Choklad eller glass? - Choklad+glass=chokladglass. What's the problem?
13. Push-up eller T-shirtbh? - PUSH-UP FÖRFAN!!!
14. String eller hipsters? - Vad är hipsters?
15. Klackskor eller gymnastikskor? - Sorgligt nog förvandlas jag till Bambi på hal is så fort jag ser ett par klackar, så jag kommer förbli en sneakers-/tygsko-tjej för resten av mitt liv.
16. Kjol/klänning eller jeans? - För stor tröja och tights.

Tio fakta

1. Hemstad/ort - Vasastan
2. Hårfärg - Blond skulle man nog kunna säga.
3. Längd -  171.
4. Frisyr - LUGGE, rufsi.
5. Ögonfärg - Grå som det djupaste asfalt.
6. Skostorlek - 36-37
7. Humör - Som en viking!!!
9. Vikt - Runt 60
10. Vänster eller högerhänt - Högris!

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Bara i mig själv. Eller jo förresten.
2. Tror du på kärlek? Nej, jag fattar inte......... Varför skulle kärlek finnas?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - På ett sätt.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Hm, ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Jag är kär i alla mina vänner.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Jaaaaaaaapp.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT skulle man ju kunna säga med grov underdrift.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - JA. ÅH.


Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Jag har smitit ut en gång hemifrån, och då kom mitt dåliga samvete ikapp mig så jag sa det till min mor. Smart flicka.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - HAHAHAHA skoja inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast egentligen... Jag gör ju alltid det som känns bäst för stunden, och varför ångra sånt egentligen?
4. Har du hoppat bungy jump? - ÅÅÅÅÅH det är en dröm jag har!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Jaaa, när jag stod framför tv:n och var jättekissnödig men ville se fädigt filmen så då gjorde jag mina behov på plats och sa att det var en olycka.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej det tror jag faktiskt inte tyvärr :(
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja. När vi har idrott brukar jag låtsas att bollen/boxningskudden/golvet eller whatever är en viss person... Folk beskyller mig alltid för att vara agressiv på idrotten.

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH ja.
2. Är du glad? - HIMMELSKT GLAD!
3. Är du fundersam? -  Nej jag tänker aldrig. Funderar ALDRIG.
4. Är du uttråkad? - Knappast va?
5. Är du tysk? - Jättetysk. Isch been ein kartoffel aischleif. (Jag är en potatisgratäng)
7. Är du italienare? - Superitaliensk. Io sono un gay con gratin di patate (jag är en bög MED potatisgratäng) 
8.  Är du fransk? - Je suis un gay avec gratin de pommes de terre et un escargot (jag är en bög med potatisgratäng och snigel? Spindel? Snigel.)
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - De har aldrig varit gifta. De var förlovade och sen separerade de och nu bor de ihop igen så jag gissar att de är... Pojk- och flickvän? HAHA. Sambos typ.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 16.30
2. Namn? - Bajskorv. Åh, det var ett moget och sofistikerat svar Johanna, verkligen. Johanna heter jag alltså. Johanna Lucia Frostling.
3. Vart bor du? - Nacka.
4. Hur många barn vill du ha? Det beror på hur den första blir.
5. Vill du gifta dig? -  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA på en strand!!!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar!
7. Har du ätit sushi?  Ja det är väl klart, det är GÖTT.
8. Favoritglass? - Chocolata.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två. Hej, vi är familjen Frostling/Lindström. Innanför vår röda ytterdörr kommer ingenting som har med socker att göra in. Förstår ni det?!??! Mammas hemgjorda osötade müsli och all bran extra fullkorn.

Fyra grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jaaa, i Italien klockan sex på morgonen när jag hällde diskmedel i fontänen. Jag märkte inte att jag jag ensam kvar utomhus och att en skräckinjagande varelse närmade sig på cykel.
2. Har du en hund? - Nej, men jag har en kaninis.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med mig själv. Det är så skönt... Man är ju egentligen aldrig ensam, man har ju alltid sig själv!
4. Tror du på spöken? - Mjaaa, lite halvt.

Skulle du

1. Skulle du vilja vara längre? - Nej, jag är nöööjd!
2. Skulle du vilja väga mer? - Jag har ändå stannat, så det lönar sig inte att önska.
3. Skulle du vilja ha sex nu? -  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Ja, klockan fem på en söndagkväll är jag som mest taggad!!

Har du

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, men det gör jag inte om!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Nej.
3. Har du syskon? - Jaaaaaaaa, världens bästa lillebror!
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Japp!
6. Har du varit full den här månaden? - Nej!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - JA FÖR HELVETE, SERIÖST.....
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Jaaaa.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? YEAH!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Trekant.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Giftemål.

Vem

1. Vem älskar du? - Mig själv och min andra halva.
2. Vem kan berätta allt för dig? - Råttan här.
3. Vem vill du bli full med? - Daniel Möller.


Kommentarer
Postat av: patte

sa du när vi smög ut och träffde min omogna fula förrförrförra pojkvän? :o, eller har du varit ute 2 ggr?

Eller kom inte dom på oss :P

2009-12-14 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0