20.52

Kaffekick. So-text som snart är färdigt. Engelska-text som jag succesivt bryter ner till ett kaos. Vänner som är lite oklara. En gitarr mitt i köket. Ett brutet datorförbud. En adventsljusstake. Ritningar, planlösningar. Russin. Rastlöshet. Hysteriskt darrande ben. Glädje, längtan, förtvivlan. Vassa knivar. En mobil utan batterier och utan sms. En ensam flicka i en ensam värld i ett ensamt universum. En flicka som vill utvecklas, men som samtidigt säger att tiden ska stå still. Längtan. Längtan efter vad? Längtan efter framtiden, längtan efter kärlek. Riktig kärlek. Sån som hon bara upplevt med en person. Saknad av det som varit. Du vet att jag vet att du vet att jag menar dig. 
Ungefär så är nuläget. Nu kommer mamma hem.   

Kommentarer
Postat av: jag vet inte att du vet att jag vet

j eller är det kanske jag jag vet inte längre jag orkar inte men lördag lördag. då vet vi. du fattar? du vet.

2009-12-03 @ 18:54:01
Postat av: Anonym

men jag vet ju att du vet din störda unge

2009-12-03 @ 19:01:32
Postat av: jag vet att du vet att vi vet

tack, jag visste att du visste att jag vet.

2009-12-03 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0