Italy

I morgon är det Italien. Vi åker verkligen. Tänk att det blev så ändå, tänk att vi har hållt ihop så länge. Visst är vissa mer taggade än andra, men jag tror att det här kommer föra oss ännu närmare varandra. Jag vet det.
Jag borde packa det sista, men funderar på att gå och lägga mig. Jag har blivit en riktig pussy på senare tid vad gäller sovtider, men jag älskar att sova så varför inte? Det jag har kvar nu är teknikprylar, necessär, bh:ar och luciasaker. Ja, vi ska ju faktiskt gå lucia-tåg där nere. Coolt. Det kommer bli bra det här, det vet jag. 
Så, NU KÖR VI!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: CATHHHHH

HA DET SÅ FUCKING KUL NU<33

HAR INTE DITT NUMMER VI MÅÅSTE HÖRAS<33 ÄPPELKAKAN<33

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-09-05 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0