PMS

Åh, jag är på pisshumör känner jag. Jag somnade ifrån Mira igår och planerna vi hade, och när jag vaknade var klockan alldeles för mycket för att göra något annat än att gå ner till sängen och sova. Förlåt Mira, jag ringer dig sen. Nu på morgonen har min familj bara plågat mig så jag gick och la mig igen. Och så kommer de in i rummet och frågar OM JAG ÄR LEDSEN FÖR NÅGOT? Men vafan, kan man få vara en sur tonåring någon gång eller? Ååååååååååååh jag blir så arg. Jag misstänker att jag får mens inom en snar framtid... Och vad ska man göra nu liksom? Åka till kusinerna för att fira födelsedag. Amen det blir ju helt fantastiskt underbart otroligt säkert. Verkligen. Och ikväll? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, har ingen aning. Fyfan. Nu ska jag sjunga, det kanske är det som behövs.
Ha en bättre dag än mig är ni snälla. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-18 @ 11:49:16
Postat av: Simme

Det kommer jag inte ha:D

hehe

2009-04-18 @ 12:40:57
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0