korvens korvkiosk

Ja, vad ska jag säga?
Dagen har varit heeeeelt underbar. Underbar sol, underbara vänner, ååååååh. Efter skolan picknickade jag med Elle, Simon, Sofia, Camilla, Patricia och Hanna. FÄÄÄTTT FINA MÄNNISKOR VILL JAG ATT NI SKA VETA. Vi satt på bryggan i Järla Sjö med glass, choklad, kakor, kladdkaka, vindruvor och juice och pratade i flera timmar. Det är verkligen sommar i luften nu, det har gått så himla snabbt! För snabbt? Kanske... Men det är nice ändå.

Igår var jag på Södra Latins melodifestival och jag säger bara åh. Jag vill gå där. Vill vill vill.
I morgon ska det ju tydligen bli 20 grader ute så det blir väl till att sitta och lapa sol.... yeah. Lite senare kommer Julia och Tove och myser med mig och mitt piano. Mumsi.
Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0