brainstorm

Frågor och funderingar fyller allt för mycket plats i min hjärna.
-Ska jag klippa lugg?
-Vilket gymnasium blir det?
-Kommer jag någonsin bli riktigt kär? 
-Vad händer efter döden?
-Vem är jag?
-Vad är meningen med livet?

Lite tunga och lite mindre tunga funderingar alltså, som snurrar innanför skallbenet. Svar på dessa frågor kan bli:
-Ja det ska jag. Varför? För att jag är så ofantligt trött på min gamla vanliga. Nej det ska jag inte. Varför inte? För att jag kommer ångra mig.
-Södra Latin är min dröm men jag tror inte det kommer gå.
-Det känns inte så. Men jag hoppas att det en vacker dag kommer en prins på en vit springare....
-Man lever vidare. På ett eller annat sätt i alla fall. Hoppas jag.
-Ja, vem är jag? Johanna Frostling, snart 15 år, bosatt strax utanför hufvudstaden i Nacka. Musikälskare ända in i hjärtat. Trivs obehagligt bra med tillvaron.
-Jag tror att meningen med livet är att proppa det fullt med erfarenheter och händelser så att man dör med ett leende på läpparna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt filosofisk sistamening ;)

2009-04-28 @ 22:14:18
Postat av: Johanna F

Jo men visst var den väl det! Hela texten känns poetisk på nåt vis tycker jag. Wonderfööööl

2009-04-29 @ 16:11:30
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna du kommer lätt komma in på södra latin, tro mig! du är verkligen en riktig talang. /paulina

2009-04-29 @ 21:33:58
Postat av: Tove ;)<3

Ja, du ska klippa lugg :) det är alltid kul med nytt och vad fan har du att förlora?? ;) Blir du missnöjd så växer det alltid ut igen ;)



Satsa för fan ;) Du vat vart du vill och du har en stor begåvning och talang :) så länge du tror på dig själv så kommer du att kunna gå pracis hur långt som helst :D



Johanna tro mig det kommer du ;) Jag börjar undra om vi ungdomar inte har det lite för bråttom och rusar in i förhållanden bara för att vi gillar tanken att han en partner :/ Ge det lite tid bara, och jag hoppas att du kjommer hitta en kille som är lika underbar som du ;)



Det vet ingen :P Det får var och en fantisera om bäst den vill, tills den dagen vi får svaret ;)



Du är en av dom mest underbara människorna jag träffat!! Du är en målmedveten tjej som vet vart du vill komma i livet, har bra självförtroende och vågar säga vad du tycker och går emot strömmen!! Du är alltid dig själv, du brinner för musiken och du har en otroligt härlig inställing till livet!!



Kunde inte ha sagt det bättre själv ;) Hellre göra för mycket än för lite, och jag tror at dom saker man kommer ångra mest är dom saker man aldrig gjorte ;)

Så allihopa, skaffa samma livsinställning som Johanna Frostling och gå ut och lev livet :D

2009-04-29 @ 21:42:22
URL: http://toowish.blogg.se/
Postat av: ...

I see you winding and grinding up on the floor,

I know you see me lookin' at you and you already know

I wanna fuck you(fuck you)you already know

I wanna fuck you (fuck you)you already know, girl..

2009-04-30 @ 15:57:41
Postat av: annabanana

ojdå, "..." var lite desperat efter johanna ;) sej vem du är, johanna vill säkert ha dig!

2009-04-30 @ 16:37:34
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0